TRX - jobbigare än jag trodde

TRX är ju en träningsform där man använder sin egen kroppsvikt som redskap samt två band fastsatta uppe i något.
Man kan sjäv påväerka hur pass tungt det ska bli beroende på tex hur mycket man lutar eller särar på benen.
Det var som sagt värre än jag trodde men jäkligt kul.
Alla verkade tycka det var extramt jobbigt. Vi ojade oss och stönade och stonkade. Haha folket ute bland maskinerna fick nog sig några goa skratt.
Har jag inte träningsverk innan så lär jag få det nu.
Gud så klen jag är i mina armar. Eller det kanske bara är tekniken.
 
 
 
 
Jag han aldrig göra klart landet hemma. Men nästan.
Var en snabbis i stallet och mockade. Funderar på att ta ut allt ur boxen och lägga nytt.
Behöver i vart fall fylla på spån där nu. Jag är rätt sparsam med det av nån annledning :-)
 
 
Nu sitter jag här på jobbet helt mör i hela kroppen.
Känns skönt att bara jobba till kl 7.05 och bara två nätter och sen vara ledig till tisdag efter förra veckans intensiva pass.
 
Tandläkaren på måndag... jippi.... Sen kommer veterinären och veccinerar. Har dock ej fått tag på han.
MVC på tisdag för att skaffa nya piller. Fick lov att gå kvar i Älmhult. Ingen är gladare än jag.
Sen blir det jobb.
 
 
 
Nehe. Ska nog se Efterlyst från ikväll nu. Handlade bla om en uppskuren häst innuti hästen som dom sen fick avliva...
Usch
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0