Så lojt egentligen!!!

Haha.
Kom på idag, eller ja om jag tänkt på det så visste jag det innan med tanke på mina ridbyxor, att ljusa byxor gör att man ser extra fel ut!!!
ALla fall som sagt ridbyxorna samt mina ganska nya fräsiga träningsbyxor.
Ser mycket mer slimmad ut alla mina svata brallor.
 
Jaja, kanske bara är jag som tycker det.
 
 
Förresten, mitt nya paket från sportamore har redan kommit. Ska hämta det lite senare när jag vatt och pådat lite i trädgården.
 
Nu är jag bara inne efter att ha pumpat ett reält benpass (värre, tungre, jobbigare än vanligt för att vara mig) samt magpass på gymmet.
Fyller på med lite proteiner! 
Denna sorten är helt ok! Rätt god faktiskt! Glöm inte diska flaskan med en gång bara........ Nasty
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0