Dagen blev inte som jag tänkt mig - igen :-)

 
Jag hade planerat min dag så fint så fint.
 
Först Älmhult för att skaffa nytt recept. Skjysst att jag fick gå kvar i Älmhult. Dom är så snälla och trevliga där.
Och inte kostar det ett öre. Det är för mig lite konstigt, men jag ifrågasatte det inte idag heller.
 
När jag kom hem hade jag planerat att springa ner till Hjärtasjön och den rundan om Tommahult, men så blev det inte.
Vi åkte och kollade på plattor till gången som ska läggas om, sen åkte vi till Bromölla för att fixa nytt golv till bilsläpen och sen hamnade vi på Biltema och även Max... 
Efter det blev det en runda till stallet och sen var jag lite lat och struntade i att springa.
 
Mötte upp en fårägare i byn och fick min lilla dekal som vi beställt av en kille på nätet. Jens sa att han skulle ha en som det stod tvärt om på... Hehe.
 
Vi åkte sen hem och gjorde et tappert försök att se på film, men jag somnade som vanligt.
Nu sitter jag på jobbet för en enkelnatt.
 
Imorgon tar jag tag i träningen igen. Direkt när jag vaknar blir det hjärtasjön-tommahult och sen får vi se om jag åker på v86 i Tingsryd eller går på TRX:en.
Åker bara till Tingsryd om jag får stallbacksbiljetter. Hade vatt askul och komma bak kulisserna och se om något har förändrats.
 
Nehe. Nu ska ja se näst sista (?) bigest looser
 
 
 
Evve igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0