Äntligen fick jag tummarna loss

Pausar lite från att rena fram landen.
Har legat där i några timmar nu, men det blir bra.
Gör som farmor via mediumet sa, ta en sak i taget. Inte en sak där och en sak där.
 
Hade alla fall tänkt försöka färda ett land, men det är mycket som ska göras och jag måste snart till stallet och sedan är det premiär på TRX:en idag.
Hoppas man inte ska vara två o två och sådant för jag går dit själv..
 
I förmiddags cyklade jag ner till Hjärtasjön. Där ställde jag cykeln och sprang slingan runt sjön. Inte så långt, Drygt ett par km men det var väldigt snubbelvänligt så man fick verkligen lyfta på fötterna.
Sen cyklade jag hem igen.
 
 
Nehe, om man skulle väcka sin man och dra till stallet.
 
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0