Snökaos!!!

Idag har smhi haft ett litet tidigt första aprilskämt tror jag.
Skulle bli snöstorm och kaos i hela skåne.
Det har tydligen inte skett. Till min stora glädje alla fall. :-)
Kallt har det vatt alla fall. IIISKALLT och blåsigt.
 
Jag har vatt i stallet. Evve har vilat. Var där tidigt för att hinna innan snöstormen...
Jag körde hem och lagade en kladdkaka då det skulle komma lite personer vid 14:00 tiden.
När den var klar gick jag ner i källaren och målade. JA jag vet, tjatat om denna källaren ett tag. Den tar sin lilla tid när man bara gör lite åt gången :-)
 
Sen kom mamma, Kerstin, min fd granne och en till. Dom berättade om oljan och gav mig även en ZinZinokaffemaskin jag ska testa och visa folk. Så välkomna kaffe hit.
Det var min fd granne som introducerade mjölk i kaffet just genom denna maskin så nu har jag alltid det om jag dricker kaffe.
Jag åt en miniminibit av kladdkakan men fick förståss ändå ångerst....
 
Efter detta promenerade jag en runda i byn innan det var dags att klippa mig.
Blev lite paff när jag fick syn på en väg jag ALDRIG sett innan i byn.
Måste undersöka denna imorgon eller om det var en synvilla. Mycket märkligt alla fall.
 
Åter till klippningen så tog hon så lite som det gick. Men det var ju minst ett halvår sen jag klippte mig så det hade behövts mer.
MEN nu har det alla fall vuxit och jag hoppas det kommer fortsätta med det!!
 
När jag kom hem blekte jag det.
Det blev OK... Får fortsätta med silverchampo.
 
Sen blev det gymmet.
Jens hade redan tränat.
Jag sprang 30 min på bandet med mina riktiga skor. MEn fick gå några minuter ibland då jag inte fick syre.
Där var smockfullt med folk, men jag tror inte det var därför jag inte kunde andas.
Sen körde jag rygg så gått det gick. Har inte jättekoll på bra ryggövningar.
Utförde även mina berömda squats aka benböj. Bad en tjej titta och se om jag gjorde rätt och det gjorde jag.
Idag var det mycket lättare.
Körde 4 sets utan vikter, bara den långa tunga stången.
Borde vila från dem imorgon....
 
Dagens citat som jag hittat får bli detta.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad använder du för ngt när du bleker ditt hår? Funderar på att bli ljushårig igen :)
Var finns denna gata som du inte sett tidigare?

Svar: Denna gången var det ellinor som tipsade mig om mood ultrablond. Blev ok men ändå lite gult. Men ja har massa skit i håret så de e väl därför.Hon tipsade att detta inte slet så mycket på håret o de verkade de inte göra heller. 39 kr gav mamma för de på maxi i älmhult
OBS köp två förpackningar.
tinafinis

2013-03-19 @ 21:53:12
URL: http://www.ridtravarenmessier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0