Jag HATAR blåst

Kom hem kl kvart i åtta ca på morgonen.
Jens skulle börja jobba kl 12 men jag ville gärna träna ihop med honom. Så jag satt klockan på 10...
Sov alltså två timmar sen for vi till gymmet i ca 45 min...
Jag tog det väldigt lugnt annars hade jag väl kolappsat.
Värmde upp 10 min på crossen och sen tränade jag armarna mest, ryggen, liiite mage och gjorde 3 set med utfall med skivstång.
 
Sen stack jag till stallet och red. Nej det gjorde jag inte alls, jag longerade.
Gick bra men hon fick nåt fnatt och såg ett spöke nere i hingstarnas hage och blev lite spänd ett tag. Gick över fort när jag lyckades få kontakt med henne.
Hade bara henne i grimman.
 
Sen handlade jag inför mirgondagen då två vänner till Jens kommer.
FÅr ju bjuda på nåt :-)
 
Har kletat in håret i ricinolja nu igen. Var lääääängesen sist. Har bara tagit i håret där framme så det växer ut nån j-la gång.
Nu ska de sköjas av sen ska jag SOVA!
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Blir de någon skillnad med oljan? Gör de håret längre eller tjockare?

Svar: Ja du. märkte ingen större skillnad innan mer än att jag nog tappade mindre..Nu har jag ju inte egen brunn längre så nu BORDe mitt hår växa mer
tinafinis

2013-03-01 @ 19:44:52
URL: http://www.ridtravarenmessier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0