För f-n det är ju midvinterkallt

Det var -12 gradar, visade .13 ett tag när jag körde jobbet 18:15!!!
Det är ju fasen mars nu!
Kom igen!!

Nästa vecka skulle Jens köra igång med tävlandet men det vet i 17 om han är sugen på nu...
Veckan där på är det Tomelilla och där är ju snö o sånt nu och det skulle ju ställas in om banan riskerades att förstöras inför rallycrossen veckan efter det.
Hade ju vatt så kul o åka och titta på honom o på min kära vän Jessica när dom rejsar!!!

Red alla fall Evve idag.
Hon hade vatt rädd i hagen för B som var o röjjde så hon hade nästan gett sig ut.
Hon var lite stimmig när jag tog ut henne så jag longerade några varv först för att se var jag hade henne. Behövdes inte många varv förens jag såg hur dan hon var.

Red lite öppnor idag på långsidorna. Bara i skritt men det gick bra.
Har kört skänkelvigningarna mest i skritt med då jag rider i hoppsadeln just nu och den kan jag inte sitta ner i....

Ska snart sätta på dressyrsadeln igen. Det var ju med den jaq flög som ett betongblock..

Jobbar inatt. Imorgon har jag tid 8,15 på vårdcentralen för att tjata till mig en salva till mina utslag.
13.00 ska lägenheten kollas och jag kan förhoppningsvis lämna nycklarna.
Sen får de bli stallet efter det och sen på kvällen får det bli ett gympass.
Är det inte lika kallt imorgon kanske jag springer i stället. Men antagligen är det kallt.

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, betongblock de lät ju något de....

2013-03-14 @ 07:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0