Helgen som vatt

Evve har det bra på grönbetet. Benen har dock svullnat upp men det gör dom alltid när hon kommer ut på gräs.
 
I lördags var jag Jens och Erik på folkrace nere i Ripa utanför Kristianstad. Jessica skulle köra.
Till att börja med var det varmtså in i nordens men sedan gick solen i moln och det började regna lite smått. 
Då frös jag och blev jättetrött eftersom jag hade jobbat natten innan utan att sova efteråt.
 
Jessica slutade 5:a i A-finalen.
 
Nör jag kom hem var jag lustigt nog pigg.
Lekte en del med katten. Hon var jättebusig. Först busade hon med mina fötter. Sen sprang jag och gömde mig för henne och så skrämde vi varandra.
Sen fortdatte vi ute. ;-)
Jens var och skruvade på sin festivalbil men han undrade nog vad i hela friden vi gjorde när han kom hem och jag sprang runt ut på trädgården vid elva på kvällen...
 
Jag blev med sugen på att köra. Träningsköra till att börja med.
Längtar tills min bil blir klar. Men nu skulle han tydligen fixa en annan bil till mig också.
 
Idag söndag har jag inte gjort så mycket.
Vatt och donat i trädgården. Evighetsprojekt.
Drog fram gräsklipparen precis innan det började regna. han klippa en fjärdedel.
 
Imorog blir det kalas när jag vaknar.
Svärmor blir pensionär.
 
 
Försöker bita av en tå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0