Titta vad jag hittade sparat på min dator :-)

Som jag letat efter dessa bilder på nätet sen pixbox lades ner.
Jag vet att det fanns fler bilder på honom men dom hade jag tydligen inte sparat.
Det är bilder på Evves pappa. Alltså inte några uppställningsbilder.
Är dom nåt lika??

 Minns inte vem som tagit bilderna nu så jag är lite olydig......

 

Den nedersta bilden är nog spegelvänd.

Det var från den visningen som det fanns fler bilder ute. På publikplats på Åby.

Och bilden där han står ute i hagen är Evve rätt lik honom i blicken

 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Oj vad Evve var lik han =)
Jätte fin!

2013-01-07 @ 23:08:37
URL: http://www.ridtravarenmessier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0