Sova

Det vill jag göra nuuuuu!!
Jens sover redan sedan länge.

Kan inte testa alla sätt att ligga på för de gör lite ont här o var.

Vet fasen inte om det är benen, ryggen eller höfterna jag har ont i.
Känns olika hela tiden beroende på vad jag gör.

Blir hemma från jobb denna veckan med... Imorgon ska jag ringa och be om sjukintyg så jag kan ringa försäkringsbolagen.
Till o med hästen har en försäkring om den gör nån invalido... Ska se om jag kan få nåt där.

Vatt på Ikea idag. Optimistisk som jag var blev kryckorna kvar hemma. Det slutade med att jag gick långsammare och långsammare....

Svärföräldrarna bjöd på mat och Jens köpte en byrå till hallen och ett skåp till toan.
Började på att skruva ihop byrån men vi pallade inte mer sen då der krabbade med att få det en sak.
Vi höll alla fall sams :-)
Jag satt mest på en stol och pekade för jag hade ont.

Ne om man skulle joina den skönsovande mannen i sängen igen.
Jag gick och värmde lite mjölk.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0