Ont

Jag har samma smärta som igår!!!
I övermorgon är tanken att jag ska jobba....
Men jag gör det inte om jag har ont. Flyttar jag mig för hastigt eller belastar fel gör det asont och det är ju dumt om det höger nåt på jobbet.
Annars blir det läkarbesök för intyg och en massa ringande till försäkringsbolagen!!!!

Känner bara hur pengarna rinner av mig...
Hade inte behövt handla allt i höstas.
Skulle aldrig handlat allt jädra skit i hästväg.
Inte bara det...
Jag har handlat för är trösta mig när jag mått dåligt...

JAAAA jag ska lägga ett par tusen för jag vill följa med till Tyskland.
Jag har pengar det är inte det.
Men min buffert har aldrig varit så liten.

Nu ska det även ske lite andra saker...
Vad det nu gör åt min ekonomi vet jag inte..
Antagligen inte bättre då det är massor jag vill göra.

Stor kram till alla stöttande människor.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad är det nu för andra saker som ska ske?? :)

2013-01-15 @ 09:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0