Inte så smart kanske...

Gjort lite saker som nog inte var så smart för min rygg.
OK den är inte av nån stans så jag ska ju röra den. Men det är inte kul när det aldrig blir bättre.
Jag har krypit runt på golvet och satt i skruvar i IKEA möbler. För det första var det inte så lätt att komma upp från golvet.
Sen så mockade jag själv igår. Gick i slowmotion men det skulle jag nog heller inte ha gjort.
Sen jag jag ut i hagen och satte på ett täcke till på Evve. När jag var klar gick hon efter mig och skulle sen tränga sig förbi längs med staketet. Typ helst gå över mig... Ouppfostrad som hon är.
Ska då vända mig om och banka till henne lite och då sträcker jag till i ryggen...
 
Vaknade i morse och var rätt öm. Tänkte det är väl stelhet men nu har jag ännu ondare. Jag har typ bara lagt ner handdukar i en byrå.
 
Jag är så klen. Lyckas inte stäng in till finrummet och jag får inte upp luckan till tvättmaskinen för jag kan inte ta i.
 
SUCK O STÖN!
 
Ups... det var gnälla man inte skulle göra ju :-)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Lite får man ju gnälla ;)
Men hoppas du blir bättre snart!! Behöver du hjälp med mockning så säg till.

2013-01-17 @ 12:59:30
URL: http://www.ridtravarenmessier.blogg.se
Postat av: Evelina

Nu vet jag ju inte hur pass ont du har. Men när jag trillade in i staketet i våras så hade jag sviiinont i flera veckor, månader. Öm och stel som en 100 åring, men sakta o säkert blev det bra. Blir inte ditt bättre så ring en läkare så de får kolla ordentligt på dig igen! De kan ju lätt missa små sprickor och sånt på röntgen.

2013-01-17 @ 14:53:22
URL: http://saintinhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0