Vi är inte kloka!

Jens vaknade vid fem imorse. Eller ja. Först vaknade jag och gick på dass. Började pilla lite med min mobil sen.
Då vaknade han med och var väldigt pigg.
DET hör INTE till vanligheterna vid den tiden på morgonen.
Han föreslog att vi skulle åka och träna för dom öppnade ju vid fem...
Sleten som jag var var det bara att passa på att gilla läget.
Så lite innan 6:00 stämlade vi in på "Träningsverket" och körde ett pass lite till efter kl 7.
Jag körde ben och mage idag och värmde upp på crossen i 10 min.
Avslutade med fem på löpbandet.
 
Senare idag ska jag åka och rida. Och ikväll kanske jag följer med Jessica till gymmet som lite sällskap.
Kan ju alla fall gå lite på bandet. Det skadar ju inte. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0