Veckan

Oj vilken vecka jag har framför mig.
Fullspäckad med planer.
De tär bra det. Så fort jag mår bra så kommer jag på en massa saker jag vill göra.
 
Imorgon blir det träning alla fall. ANtingen fm med Jens eller em med Jessica el båda delar.. hehe. Kör nog antingen bara armar + mage el ben + mage.
Ska komma fram till det nån gång..
Stallet och ridning. Nåt enklare bara och lösgörande bara.
 
Tisdag:
Träna på fm.
Betala räkningar. Jippi... Är en del och lönen var ju minus denna månad.
Ändra adressuppgifter så jag får ringa en massa samtal.
Åka till B-måla.... TIll grannen... Hon skulle visa mig några eteriska oljor. Ska nog gå bra. Lite pirrigt men va fan. Vad har jag att frukta?
Jag är alla fall inte själv.
Premiärtur med saaben med ;-)
Stallet och sedan myskväll eller nåt med Jessica.
 
Onsdag
Träning, ridning, jobba...
 
Torsdag
Möte, men det pallar jag inte på. Börjar 12:45.
Träna rida jobba.
 
Fredag
Träna o rida el longera el tömköra.
 
Lördag
Träna, stallet, rida
Besök av några av Jens kompisar. Parmiddag. haha
 
Söndag. 
Inte göra ett skit. Jo... stallet, o jobba..
 
Pallade inte skriva i detalj.
Men jag har att göra.
Pratade om a tt köpa en ny tvättmaskin med i veckan.
Blir ev torsdag.
 
Nehe, nu får klockan gärna bli 8
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0