TisDAG :-)

Satte klockan på halv sex idag, men ingen var sugen på att stiga upp vid denna tid och träna idag. Vi hade båda sådan träningsverk.
Så vid 8 kravlade vi oss upp och käkade frukost.
Sen stack Jens till verkstaden och mekade jag betalde räkningar och kollade adressändringar.
Fixade med försäkringen så den blev bättre och billigare tack vara mig :-)
 
Sen stack jag upp till stallet och red lite, sen fick hon nya dojjor.
Ridningen gick jättebra. Lugn och snäll. Möjligen lite stark när jag testade lite galopp. Men hon känns bara bättre.
 
Efter det drog jag till Häradsbäck och hälsade på min fd granne.
Vi drack kaffe och åt hemmagjorda knäckebröd. Måste ha receptet på dessa!
Hon visade en olja, en balansolja. Fick en flaska jag ska dricka nu i en månad och se hur kroppen k'nner sig :-)
 
Efter det körde jag raka vägen hem och bytte kläder och gick ner till gymmet.
Körde ett program på crossen. Varade i en halvtimme och jag klarade det utan bekymmer.
Sen körde jag bara lite lättarte vikter. Har hemsk träningsverk i triceps så jag körde på lite biceps idag. Drog lite i triceps med, väldigt lätta vikter bara för det skulle bli nåt så när jämt.
Lite plankan och lite utfall sen fick de vara nock!
Får se vad jag gör imorgon, om det bara blir en joggingtur eller nåt.
 
Ikväll får vi se vad som händer. Pratade om vi skulle ses ikväll, jag och JEssica.
Hon skulle bara åka och hämta en bil till sin syrra först.
 
AJa hon hör la av sig.
Nu ska jag duscha.
 
((En framsko avtagen so far here))
 
((Dom nya förpackningarna el flaskorna ser inte ut så här nu mera då det är uppköpt av Zinzino.))

Kommentarer
Postat av: Ewe

Hejsan! Ser att du prövat zinzinooljorna och skulle vilja höra hur du tyckte dessa funkade! Ser också att det är några månader sen du bloggade på den här bloggen men tänkte att jag skulle chansa iaf! Tack på förhand! MVH Ewe

Svar: hej! såg kommentaren för jag har en annan blogg på samma konto.Nja, märkte ingen skillnad direkt. Gjorde aldrig blodproverna. SKa erkänna att jag inte åt det så våldsamt länge heller för det var så räligt :-)
tinafinis

2014-01-23 @ 22:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0