Slutar snart

Snart är mina tre nätter avklarade.
Inte vatt så trött inatt. Gött men så segt det vatt!
 
Hem o lägga sig jämta världens finaste. Ska bli så gott :-)
Och idag skulle han ta lite sovmorgon med då han nog inte skulle skruva förens lite senare.
Igår znosade han tre fyra gånger och jag lyckades somna var gång i mellan så jag vågade inte titta på var klockan var...
Men det får han så gärna :-)
 
Vad händer idag då?
Sova, äta, stallet och sen någon form av träning. Har jag tur får jag kanske med mig honom till gymmet.
ELler sticker ja dit själv, hör med hans syster eller så springer jag.
Sen så blir det soffan resten av kvällen. Gissasr på tidig däckning.
 
Tänk om det var vardag nu. Då hade jag slutat om 20 min.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0