Sliten idag?

Tessi är lämnad i Osby i tåget och jag sitter nu på jobbet och jobbar stenhårt.
Vilken slappedag alltså. Sjukt att förstöra en hel dag på detta viset.
Jag och Jens började titta på the human centipide 2 när jag kom hem från Osby o stallet. En helt sjuk film alltså. Ettan var det i vart fall så antar denna med är det..
Ja, det dröjde väl 10 min se frågade han mig om han skulle pausa..
Sen satte vi på den en stund till men det var som vanligt omöjligt. Slog på tv istället och då piggna jag till då det var ponnyakuten.
Det är faktiskt rätt bra att se på. En del saker kan man alltid ta lärdom av och det är rätt intressant att se hur barnen hanterar sina hästar................
Sen har ju tränarna lite olika metoder för att få bukt på problemen och dessa diskuterar ju villt på olika bloggar.

Morgondagen ser ut som följer. Hem och sova. Sen upp till stallet och rida innan hästarna börjar tas in för hon är lugnast då. Sen blir det antingen löpning eller gymmet.
Gissar att Jens är rätt trött så det blir nog att springa själv i skogen.

Gick igenom mobilen förresten

Finns en hel del bilder från gårdagen. En del är det cencur på.... Men roliga att ha alla fall :-)

Jag kan bara konstatera att jag har en tokig pojkvän men han ger mig bara goa skratt var dag <3

Hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0