OnsDAG - Sol värme och vååår

Så gott alltså.
Vaknade tidigt men tvingade mig själv att sova alla fall till 10-10:30 då jag ska jobba inatt.
Vaknade och solen lös.
Gick ner och hälde i mig en proteindrink och stack bort till gymmet och körde ett pass på crossen idag.
Jag vill inte springa i byn. Är så ojämt underlag, ibland is och ibland inte. SLiter på broddarna om det inte är is så jag tänkte att jag lika gärna kunde ta ett pass på crossen.
Tog ett rätt lätt program men det är alla fall lite mer än rakt fram.
 
Min cp-radioplay-app lägger ju av stupalöst.
Har vatt så nu i nånna dagar. SÄtter på NRJ och så bara tonar det bort.
Startar och samma sak händer efter några minuter.
Full täckning ändå.
Efter crosspasset drog jag lite med med biceps och jag gjorde lite situps och gjorde en omgång utfall med stången + pyttelite vikt med.
 
Sen gick jag hem och åt "frukost".
Vi kostaterade att det visade 9 grader i skuggan på termometern. Så underbart.
 
Stack till stallet.
Vädret var så underbart så jag ville bara rida ut i skogen.
Broddade damen och gick ner mot vägen. Mötte en röd skäpbil men hon brydde sig ej.
Det var ju X antal veckor sen vi var i skogen och på vägen..
Det blev inga snöklumpar så det var skönt. ALla fall inte där det var plogat.
Tog "baksidan" tillbaka och där var det lite värre. Men vdet gick bra ändå. Lyckades även hitta stigen i planteringen.
Dom höll på att avverka på baksidan och vi gick precis jämte. Men han väntade snällt med att ta ett nytt träd när vi reds alldeles brevid. Men jag vinkade och förskte mena på att han kunde fortsätta då hon inte brukar vara rädd för sådant även om träd faller.
Och det gick bra.
 
Just det. Mötte en minilastbil med och den jävlen saktade inte ner trots att jag vinkade lite och gick ut lite på vägen.
Tjejen som körde pratade i tele och bara vinkade på mig. Mitt finger råkade åka fram.. ups.
 
Nu sitter jag här och ska vila mig lite inna jag käkar kvällsmat.
Blir pastasallad med fetaost i idag.
 
Sen bär det av tll Börjes för foderköp. Ska kika lite i stora butiken med. Behöver en ny sporttopp så jag kan ta nån annan till ridningen. Har en på mig nu som gått sönder i nätet vid tutten. Ser för roligt ut. Mycket snygg form. Tänk att så lite kan göra så mycket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0