Om jag bara kunde skärpa mig?!

Skärpa mig med min kost och inte vräka i mig mat och allt jäkla godis o kakor. DÅ hade jag sett ut som för 4 år sen!
Jag vägde 57-60 kg då! Tro det eller ej och jag var i topptrim (eller ja... nåt sånär).
Det går bra en vecka, sen fallerar det.
Jag vet att det hänger ihop med att jag inte mått bra och sådant.
Men den där spärren och dom där tummarna som sitter kvar i röven så man inte kommer ut är svåra att rucka på!

Men idag lyckades jag alla fall inviga det nya gymmet.
Ska se till att ordna instruktör så fort det går nu med bara så jag får bästa tipsen på hur jag ska göra för att träna rumpa ben och mage. Det är dom viktigaste delarna jag vill bli slankare om!

Snart blir det stallet och i em blir det nog mest mys med min sjuka kära pojkvän som ändå är på jobbet...

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0