Huvud axlar knä och tå

Idag blev det gymmet igen. Idag tillsammans med Jessica.
Vi var på gymmet i 1,5 timmar.
Jag började med uppvärming + kondis i ca 30 min på crossen. Inget program utan bara rakt fram.
Sen fick främst benen arbeta och lite mage o lite armar.

Vi ska dit imorgon igen och då ska jag minsann se till att prova att bara köra armar.
Är kass på det men har kikat lite i min muskelbok om vilka övningar jag ska göra.
Finns en del men jag ska försöka köra tre omgångar på varje muskel i o kring armarna och så lite mage.
Så kanske det går fortare imorgon?
Vill i vart fall träna kondisen en del också så jag kommer nog stå på crossen ett tag.
Kan ju ta det efteråt.
Blir på kvällen även fast jag helst inte vill det.
Men det får la gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0