Förberedelser

På söndag ska jag ha kalas. Tänkte bara ha nåt enkelt för dom närmast sörjande.
Men ja, jag fyller ju bara 25 en gång i livet så jag bjöd hela släkten (nästan).
 
Vi blir alla fall 22 st. Ups. Men det ska säkert gå bra. 
SKa ordna så alla har nån stans att sitta. Det vill ju till att röjja en del...
Maten ska helst räcka med. 
Vatt så sugen på en sak så länge så det får bli det. Har beställt. Kosta vad det kosta vill. Det är ju ändå min 20 års dag!!!
 
Roligast av allt är att faktiskt så kommer min gudmor och gudfar dvs min faster och hennes gubbe.
Bara sprungit på dom på Maxi nån enstaka gång.
TÄnkte att detta var ett bra tillfälle att ses.
Jag känner själv att det hade vatt rätt tråkigt att tappa kontakten med mina syskonbarn. Det vill jag inte. Hoppas inte det när dom blir stora.
 
Så det blir följande:
 
Jens
 
Mamma
 
Pappa o möjligen M
 
Sven o Kerstin
 
Jenni m familj
 
Jill m familj
 
Sara m familj
 
Gunnel o Sven.
 
O så jag förståss.
 
Sen helgen där på skulle jag ju ha en liten fest för mina vänner. Hur det nu blir med den o vilka som kommer.......
Har ju inte så gott om vänner som jag direkt umgås med så det blir inte många.
Tessi kommer alla fall om inget akut händer. Har bjudit stallflickorna med respektive o så en kompis till Jens också.
Nicole kunde inte är i sthlm.
 
Men men. Så är läget.
 
Nu ska jag kika på Stig Helmer story och vänta på att J ska ringa då han har jobbat ikväll o jobbat över i några timmar så han kan va ledig på freeeedag :-)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj, har du bjudit hela hans släkt? :)
Fasen att dom la årsmötet och de på samma kväll :(

Svar: Ja har ju träffat dom så mycket nu så det kan ja ju.Fyller ju inte jämt varje år..
tinafinis

2013-02-07 @ 12:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0