Ett decenium äldre...

Usch, har fyllt år. En ålder jag haft lite ångerst över.
Jag har alltså fyllt trea + en nolla.....
Usch
 
MEN så här är det nu.
För var dag som går mår jag bara bättre och bättre.
Jag inser hur bra jag har det nu.
Hur omtyckt man känner sig av alla i sin omgivning.
Ingen vill en något illa.
Jag känner att jag inte behöver göra mig till.
Jag känner ingen som helst press till något. Jag kan vara mig själv.
Nu gråter jag bara av lycka och glädje.
 
Såg ett program på tv lite innan idag. Det var om par och förlossning och så vidare. Om jag råkade se nåt sånt innan blev jag lesen för att jag ville med känna sådan kärlek dom visade till varandra där.
Idag blev jag så glad så jag grät lite för det är exakt så jag känner nu!
 
Jag svävar på rosa små moln nu.
Just nu ser jag inte något hinder för oss. Inget!!! 
Hoppas verkligen att det fortsätter på det här viset!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0