Dagen idag

Vad har jag gjort idag???
 
Sovit alla fall till halv ett. Det var ju skönt det. Rätt trött när jag kravlade mig upp ur sängen. Borde ha legat kvar några timmar till men plikten kallade (fast det gjorde den inte, sitter i sen gammalt).
 
Käkade frukost. Yoggy o min felköpta mussly. Har börjat köpa risentas müssly. Den är jättegod och behåller sin krispighet.
FInns två att välja på på Ica i Lönsboda och jag tog den som jag trodde var nyttigast men när jag öppnade den var det fullt med vita sådana där riskorn som man tex gör riskakor med.
Fasen med. Skulle tatt den jag brukar köpa.
Skulle kollat på innehållsförteckningen.
 
Jaja för käka upp denna o sen köpa rätt.
Med torkad frukt, kanske inte så bra men det är alla fall lite kolhydrater innan man ska träna så man orkar.
 
 
Eter det körde jag till stallet och longerade Evve.
Gick jättebra. Lite rus på det farliga stället men lugnade sig fort så jag kunde ha henne inspänd sen.
Var mjuk i stort sett hela tiden.
Katterna hade intagit en cool sovpossition så jag kunde inte låta bli att fota det. Vaknade efter det....
 
Sen åkte jag hem och sprang en runda på 5 km. 
Verry nice bild va....
 
Skulle till svärföräldrarna sen och äta men Jens hade redan kommit hem och tatt med sig mat till mig :-)
 
Jag skullat ju visat vad de var jag skulle ha i Ullared imorgon då jag själv inte kan följa med så dom körde inom sen när dom tankat bilen.
Så imorgon får vi se om svärmor hittar på hästavdelningen ;-)
 
Nu sitter jag på jobbet och chattar lite med Tessi.
Snart rapport nr 1.
 
Tredje natten.
 
Är på strååååålande humör :-D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0