Börjes i Tingsryd

Fick bli en tripp dit idag innan jobbet.
Behöver snart lite foder och eftersom allt oftast är slut när jag ska ha nåt så hade jag ringt och beställt denna gång så dom lagt undan.
 
Gick även in i hästaffären och kikade lite. Där blev det bara ett katthalsband som öppnar sig lätt om katten fastnar (chockrosa) och ett nytt grimskaft för det äger jag inte så många och på mitt ena har haken gått sönder.
 
Gick in på stora Börjes sen.
Kunde inte låta bli att gå och kiaka på vårkläderna...
Fanss en del faktiskt. Kunde inte låta bli.. Köpte mig ett knallgult linne ;-) och en typ blus som var vit. Ja det är väl kanske inte jag men den satt fint och tänkte att den skulle passa nån gång alla fall. Kan väl bli mig. Blir nog rätt snyggt nu om man får kroppen i form.
((Den känns redan bättre))
Köpte även tre par trosor (ta tre betala för två)) och pressent till Jens systerbarn som snart fyller år och ska ha kalas.
Sen blev det förlängningssladd och förgrenare. Är väldigt ont om uttag i huset.
Skulle även haft fönsterlampor men väntade med det för det finns inga sådana uttag och jag hittade inga sladdar man kunde koppla in det i... SKa höra lite hur man gör.
 
Sen såg jag dom hade lite bokrea.
Hittade en väldigt passnde bok till Jens. Hoppas han blir glad :-)
GIssa vad den handlade om?????
 
Efteråt körde jag och solade lite. Såååå skööönt och jag somnade så fort jag lade huvudet på "kudden".
Nu sitter jag här på jobbet och ska titta på Farmen.
 
Förresten.
Kunde inte låta bli att fota en bil i T-ryd... Bara för att få Jens att dregla lite. Jag sa det till honom att det var ju synd att hon i Bonde söker fru från T-ryd han hitta en karl innan hon ens fick sin brevhög. Annars kunde han ju skrivit så hade han nog fått lov att glida runt i denna granne bilen som han bara så gärna vill ha ;-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0