Alla hjärtans dag

Det firade jag och min allra käraste i förmiddags. Eller firade och firade.
Vi gjorde ett försök till att flytta hit min säng tillsammans med hens föräldrar.
Det gick inte så bra så nu står den i trappen. Imorgon efterlyser vi minst tre eller alla fall två starka karlar som kan lyfta upp den via balkongen :-D

Sen stack Jens och jobbade. Nu är han i Sibbhult.
Ja han kastas hit och dit men nu har han alla fall närmare till jobbet.

Jag har gjort en liten miniöverraskning till honom när han kommer hem.
Inget märkvärdigt, det är ju tanken som räknas.
Själv kommer jag inte vara hemma då jag ska jobba.
Så han får väl ta och mysa med Skrotis tills han ska sova.
Knäppaste arbetstiden imorgon för honom...Men men, han är hemma till halv sju alla fall.
Då blir det fredagsmyyyyys och ev lite bärauppsängengenombalkongen osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0