Utflykt

Igårkväll var jag och Jens o Erik på lite utflykt söder ut. Skulle fixa lite saker och efter det åt vi på Bellas.
Har bara hört talas om det så nu ville jag göra verklighet av det.
Dyrt men väldigt gott och mätt blev man.
Jag tog nån maträtt med både fläskfile och oxfile samt grillad majskolv, pommer och krispiga grönsaker samt en cider. Jag slapp ju köra. Erik körde så gärna en saab ;-)
Håller med JM att man blir döv i baksätet på Jens bil!!
 
Sen åkte vi hem till oss och kollade på film. Jag såg inte mycket som vanligt.
Var bara att förflytta sig till sängen och fortsätta sova.
Erik sov över han med. 
 
Jag var alla fall inte magsjuk igår tack o lov. Bara lite kass i magen.
 
Så åter igen gick mina planer INTE i lås igår heller. Men skit samma. Vi kan göra det en annan dag :-/
 
Harmonsik bilresa med 120-140 på småvägarna för att hinna i tid till ett ställe....................
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha.. Det va lite så jag menade med att det kanske inte är en helt bra dragbil till hästsläp, Jag tror man hade skrämt ihjäl halva startfältet plus hästen i transporten :P

Svar: nä.. håller med :) Men man blev fort van att köra den. Ingen fart i min bil ju när man gasar ;-)
tinafinis

2013-04-22 @ 18:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0