Måste ju prova.. .

Man måste testa man mpste träna man måste övervinna sina rädslor för att bli bra, bättre o bäst.Den enda eller dom enda sportgrenar jag anser att jag möjligen inte skulle vara sämst i eller alla fall slippa skämmas i är eller snarare var simning och trav...... Jag skäms när jag är iväg o hoppar. Det ör för jag ör rädd att misslyckas. Det måste man ju göra för visso men det har inte blitt bättre precis.Men nu ska jag ju testa npt nytt.Helt okänt för mig hur man gör. Inte för jag kommer vara mindre rädd första ggn jag ska provköra. Men det kan ju verkligen vara kul o se om jag kan styra en skruttig liten bil och komma helskinnade runt banan haha. Ensan då alltså hälst en dag då ingen annan fått för sig att träna. HeheSka nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0