Magsjuk....

Vaknade vid halv åttatiden imorse. Hade ont i magen ungefär som mensverk samt mådde lite illa.
Tog en ipren för jag tänkte det var kanske m.verk.
Men en timme senare och det hade inte hjält...
Masade mig iväg till stallet och fixade. Evve fick stå idag.  
Nu har jag okuperat sängen. Sitter här med datorn och telefonen och ska fixa lite med bilder. Men jag pallar nog inte. Ska se om jag kan sova lite istället.
 
Usch, har inte tid med detta. Hade så mycket att göra idag!!!!
Träna, måla, städa, handla, tvätta mm mm.
Jaja, det springer ju inte iväg. Men jag vill så gärna göra klart källaren.
 
Jens är och bygger på min bil för han vill ha klar den så jag kan börja köra ;-)
Ne inte bara därför. Han vill ha den klar så han kan börja fixa på sina andra bilar så dom blir farbara. Klart han får göra det. Som sagt, huset springer inte iväg.
Han e alla fall ledig idag.
 
 
Nehe. 
Pallar inte mer. Magen kör.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0