Längesedan

Längesen jag skrev.
Inte vatt sugen bara. ELler jag har intei ens kanppt haft datorn på hemma och appen suger att skriva från.
 
Inget särskillt har hänt.
Har bokat tid åt Evve hos massören. Hon kan få en genomkörare. 
Jens körde ju folkrace i Laholm.
Det gick åt skogen.. Kunde gått bra om inte bilen gått i sönder i två heat... Han vann första, ledde andra då nån bensinslang lossnade, och i tredje låg han tvåa men körde på något så nånting brast så det inte gick att köra mer.
Fick bärgas ut på gafflar.
Bättre gick det för min kära vän Jessica som vann B-finalen och kom 5:a i A. Grattis till henne!
 
 
Har tränat på som vanligt. Dock slarvat som fasen med kosten. Ätit mycket skit..... Då blir man inte smal.
Ändå glad att jag lyckats motivera mig själv att träna trots allt!
 
 
Vatt lite ledsen ikväll. 
Det är lite sjuka saker bara som inte ens har hänt eller som jag inte ens behöver fundera över.
Jag är bara lite korkad.
 
Men i övrigt är det bara bra. Livet leker som aldrig förr.
 
I helgen ska jag jag dona i huset och förbereda inför lite omflytt!

Hej hopp
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0