Helt sleten!

Hej hej
 
Vaknade 7:40 idag och jag kunde inte somnade om.
Gick upp och kände mig helt mör i kroppen till att börja med men det det stabiliserade sig efter jag ätit
Åkte till stallet co hvisade mamma vad hon skulle göra på onsdag.
 
När jag kom hem cyklade jag till gymmet.
Blev bara 15 min på crossen och sen ett pass för benen. Min favoritträning.
 
Jag var rätt sliten sen.
 
Sen åkte vi till Älmhult en stund. Eller jag rättare sagt. Jens stack till sitt gamla jobb och hämtade lite kläder för det håller dom tydligen inte med på det nya?!
 
Jag plockade nog på mig halva Trendhouse in i omklädningsrummet. Var tre plagg som fick följa med hem plus en vanlig svart t-shirt till Jens.
Sen drog jag til Teamsportia och kikade på ett tält. Köpte inte det idag.
Köpte där emot ett träningslinne samt en vattenflaska. Den förra har jag glömt nån stans.
 
Sen städade jag källaren så nu är den framkomlig igen.
 
Mått lite halvilla hela em men det rättade till sig med lite mat i magen.
Ikväll serverade jag lamm o potatisgratäng. Själv tog jag fullkornspasta.
 
Nu ska vi se på film.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0