Hellu

Bilen jag skulle övningsköra med på torsdag eller när det nu blir blev inte klar idag.
Jens skulle svetsa dit nån plåt där den var som mest demolerad men så var gasen till svetsen slut.
Men bilen blev alla fall målad förutom just där då.
Men mitt tröga dumma nöthuvud blåste bort barr från taket EFTER att jag målat det andra så nu är hela koffertluckan full med barr...
Hoppas det går att ta bort.

Innan idag så var jag i stallet. Något besvärad men mest lugn idag.
Avmaskade henne och gosade lite.

Ikväll kollade på vi wrong turn 5. Helt sjuka filmer alltså men vi kan inte låta bli och se dem.

Ska försöka sova alldeles strax.


Natti

 

En söt tomat som var på jobbet.

Så här supersnygg var jag INNAN jag målade. Efteråt var jag både rätt vit och skitig.
Jens svetsar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0