Gjort en del idag. Dock ej det viktigaste :-)

Tyckte det var tidigt när jag vaknsa 20 i 8 i morse... Men jag masade mig upp.
Körde rätt omgående till stallet och red ut en runda med Evve. Vi travade jättemycket och hon var coollugn.
Kändes jättebra.
Sen när jag kom hem gick jag till gymmet och var där ca 1 timme o 20 min el nåt.
Gick hem och myste med den andra hälften innan han åkte till jobbet.
Sen följde jag med Jessica till Kileberg och sadelmakaren.
Efter det handlade jag. Glömde vitlöken i kassan antar jag...
Hem och åt rökad makrill mmmm vad gott det är.
Vilade en stund och kikade på Morgan o OlaConny men somnade.
Sen sprang jag en runda.
Sen skulle jag måla lite till i källaren men slutade rätt fort för det kom fram ett äckligt djur....................
 
Får ta hand om det imorgon lite tidigare när dom sover.
 
Jag har även skickat iväg min remiss till ortopeden och hoppas nu jag kan bli opererad.
 
Hmm, har jag gjort nåt mer????
 
Nix.
 
Imorgon är det fredag. Får se vad helgen har att bjuda på förutom FR-kursen. Ska försöka inte äta (för mycket) gottis bara.
 
Nä nu ska ja se på tv.
 
Folktomt gym. Skönt tycker jag. Alltid vid den tiden.
Bortsett från potatissalladen var ju detta ganska nyttigt :-)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmmm ser gott ut. Vad är det för röra?

2013-04-19 @ 14:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0