Fredagen

Fredagen började med att jag körde inom stallet och fixade sen åkte jag hem och sov.
Drömde två väldigt märkliga drömmar. Blev väkt i den sista av att fortum ringde. AA suck. Sa att jag har ström så jag klarar mig och la på.
Sen gick det inte att sova. Som vanligt.
 
Fram på dagen/eftermiddagen åkte jag till Karlshamn och tattuerade mig.
En sak jag fudnerat på väldigt länge men kännt att det var onödigt. Räknade med att få tillbaka massor på skatten så jag tog mig råd.. Nej skämt och sido. Har tillstött lite extra denna månaden.
VEEET borde lägga det på viktigare saker och jag har en häst jag borde gå igenom. Har jag skrivit det förr eller??
Men nu känns hon ju i stort sett normal igen därför har jag skjutit på det o lite annat...
Dum som jag är...
 
 
Blev klar rätt snabbt. Skulle betala och så tar dom inte kort. PINSAMT. Men dom vågade låta mig gå och hämta pengar. Jag undrade om det var ok att det tog ca en timme för jag skulle inom nån sportaffär med. Det gick bra.
 
Är inte alls hemma i Karlshamn så jag gick helt på fel håll nä jag letade efter en sportaffär.
Fick tillslut söka på telefonen.
Hittade en men gick ändå på fel håll fast jag tittade på kartan, men då såg jag teamsportia en bit bort.
Perfekt för där visste jag dom hade kampanj på det jag skulle ha.
Fick hjälp av en trevlig butiksbiträde (som jag tror kan ha varit en från Lbda). Vi pratade fötter och halgus valgus.
Hittade alla fall tillslut ett par passande skor och dessa var även på kampanjen så där sparade jag några slantar.
 
Tog ut pengar och betalade tattueraren.
 
 
Åkte en sväng till Jens föräldrar för att sen åka en sväng till apoteket för att köpa helosan och kortisonnässpray.
Fungerar bra då jag nog är allergisk mot katten..
 
Sen somande vi båda till Alien 3 och nu sitter jag här på jobbet.
KOmmer bli en lååååååång dag imorgon. Blir inget sovande precis.
 
Då ska jag hejja på Jessica Jens och Erik som ska köra häcken av di övriga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0