Bra o dålig helg, mest bra

Helgen har vatt skoj.
 
Tessi kom på fredagen vid tretiden.
På kvällen kom det ett annat par hem till oss + en annan kille. Vi åt taccos och spelade spel. Vi hade riktigt skoj. Skrattade mycket och sådant.
Vi gick till en fest efter paret åkt hem och stannade där en stund. En del var redan rätt packade vid denna tid och blev det således lite till på den festen men vi lyckades ta oss hem.
Vi gjorde ett tappert försök att se på film men som vanligt efter 5 minuter snarkade vi nog alla i varsin soffkant/fotölj.
 
På lördagen vakande jag hyfsat tidigt och stack och tränade på gymmet.
När jag kom hem hade alla fall två personer vaknat till liv.
En annan låg så vackert i fosterställning i sängen men masade sig alla fall ner sen.
 
Jag lagade påskmiddag som vi åt framåt dagen.
På kvällen åkte vi till Hässleholm och bowlade. Jag körde.
Jens och Erik skulle ta en tvådagarsfylla hade dom planerat men det pallade dom inte med. Hehe.
Jag kom förståss sist i bowlingen (som vanligt).
SKyndade hem och köpte en varson pizza och sen satte vi på the ring uppe i vårt sovrum.
Ställde fram varsin fotölj till gästerna medans vi ockupperade vår säng.
Dröjde tydligen inte länge innan jag och J somnade. När jag vaknade var vi alla fall ensamma kvar....
Så bra man är på att hålla sig vaken då.
 
På söndagen gjorde vi inte så mycket. Tog det mest lugnt.
På kvällen körde vi Tessi till tåget.
 
Fick höra lite tråkiga eller jobbiga saker i helgen.
Men denna gången var det inte jag som fick höra det utan Jens...
Han berättade det för mig. Han tyckte med det var lite jobbigt att höra det. Men vi ska allt visa dom!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0