Fin i benen tack och lov

Kan undra vad det var för släng av svullenhet Evve hade i sina ben, framför allt vänster bak var ju så tjockt.
Idag var hon åter igen normal.
Innebär att jag måste provrida henne imorgon.
Helst lördag med. Men HUR ska jag hinna detta???
 
Varör ska Olofström ha sin poj denna helg för??
Ingen hjälp och ingen tid.. Jaja, har ju satt hela söndagen till detta ändamål för visso.
Men jag raggar fortfarande folk som har lust att hjälpa mig. 
Det ända som behövs göras är att hålla Evve när jag sadlar och säga till mig när det är dags att gå in på framhoppningen. Brukar finnas personal vid ridhuset i Olofström om jag inte missminner mig så det är bara att höra med dom.
 
Hojta till om du e sugen :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0