Då så är vi redo för 90 cm :-D

Idag invigde vi vattenmattorna. Nemas problemas.
 
Hoppade även en bana på 90 cm och till och med över det och det gick bra.
Ja det blev ju lite trångt här och var så det finns ju väldigt mycket till att öva på.
Men bådas självförtroende satt där och hon hoppade ur alla möjliga konstiga vinklar och vrår.
 
OCH jag kom dessutom på mig själv två ggr när hon råkade stanna att jag lutade mig mer och mer framåt.
Rättade till detta och hon hoppade. Hände två gånger.
 
Vi skulle träna lite till på kombinationen för vi kom lite fel där i mellan. Hon räckte inte riktigt fram och det blev ett halvt steg på slutet vilket resulterade i att sprången blev rakt upp. 
JEssica kortade avståndet lite eftersom jag hade lite svårt att just ta upp henne i mellan. Så det var väl en enkel lösning.... 
Men då hade Evve blitt lite trött i benen så det blev ändå lite knas.
Vi nöjde oss där.
 
Allt beröm till Evelina som höll sig lugn hela passet. Inget uppstressande och hon lyssnade på minsta lilla tygeltag.  Härligt.
 
Osby, here we come ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0