Vilat

Även om Evve fick vila nu några dagar när hon hade feber så fick hon sin vilodag idag två dagar efter tävlingen.
Tog tempen på henne och den låg ok på 37,8.

Smörjde upp alla saker jag hade i stallet utom dressyrsadeln. Den tar jag nån annan dag....

Nu sitter jag här hemma och ugglar. Hade vatt kul att hitta på nåt. Jag är festsugen också och det hade vatt kul att gå på Granada. Men förståss är det nästa helg när jag jobbar och sen är det inte förens juldagen. Vet inte hur jag jobbar i jul.

Sitter och kollar på travet. Var omstart 5 gånger i lärlingsloppet. Smart att lägga in volt med lärlingar i v75!!

Väntar även på att danskarna ska fixa till vattnet som dom kluddat med idag. Smarthuvuden.
Dom har kopplat ihop det fel eller nåt så nu har jag inget varmvatten i köket, men på toan har jag både i duschen och handfatet. Men där tänker jag inte diska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0