Typiskt

Älmhult VC skulle ringa 8.20. Ringde halv. Förståeligt på en måndagmorgon.
Nehe dom ville inte ha mig där trots mina lovord att dom var duktiga.

Jaha fick ställa mig i telekö i Lönsboda. 15 samtal innan mig. Efter ca 20 min, 4 samtal tills det är min tur slocknar jag.
Vaknar till. Är det nån i luren??? Gissa.
Fick ringa igen och nu var det "bara" 8 innan mig. Fick se till att hålla mig vaken.
Inte lätt då man varit vaken på natten.
Förstås fanns det inga tider. Inte på hela veckan.
Men jag kunde ringa Osby imorgon och försöka få en akuttid. Suck. Var ligger förresten den vårdcentralen?? Ligger den där ute i förorten till Osby? Vid ålderdomshemmet?

Nu ska jag klä mig och åka till Häradsbäck och sälja min sadel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0