Rosa (cerise)+ svart i ridsports-Sverige

Jag har ju som bekant hållt på med trav förr i tiden.
Mina drömfärger när jag slutligen skulle få ut en häst i löp var just Rosa (cerice) och svart.
Skaffade varenda travkatalog som fanns och kollade upp med Börjes och allt gick att få tag på som jag ville ha.
Svart täcke med rosa eller cerist kantband, samma sak på underläggen, band i manen mm mm.
Fasen vad snyggt jag tyckte det var.
Någon dress var det inte tal om eftersom jag bara hade tränarlicens men det hade gått att få till nån där med.
Jag visste ingen med dessa färger så det skulle vatt så kul att sticka ut lite.
Nu finns det ju säkert en uppsjö med spännande färger inom travet. Alla möjliga coola färger som hästskötarna exprimenterar med (om det inte är skötare hos en tränare som har sina egna stilrena färger på alla hästar).

Nu har det ju kommit en omtalad ridkavaj på marknaden plus att Tyra även ska designa en egen.
Tycker den förstnämnda är riktigt snygg men NEJ jag ska inte köpa den. Men den är fin!!!

Hej hopp
Besulad gummisn.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0