Får lov att vara nöjd :-)

Första tävlingen idag då.

80 cm. Bara ett ner. kom lite vingligt på sa Frida så det var tydligen därför?!?
Villig att hoppa men jag smackade nog på varje hinder!

90 cm. Dom två första hoppen gick bra. Hoppade bara över halva tredje hindret, dvs typ rakt igenom. Detta minns jag knappt. Men så blev det stopp på nästa och vi blev uteslutna....
Jag gissar att hon blev rädd. Det har hon ju blitt två gånger innan när det blivit lite tokigt.
Gick in på framhoppningen och tog ett lite lägre räckte. Ville fröst inte men hoppade sen.

Men jag är nöjd ändå Hon skötte sig fint och galoppen var helt ok!!!

Nu väntar två pay o jump. 17e i Sölvesborg och den 25e i Olofström.

Tackar Jessica för hjälpen idag i ösregnet :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0