Växjö

Har ju glömt skriva att det blev en spontanresa till Växjö i tisdags.
Jag stod och bakade och var nästan klar då Jessica hör av sig och frågar om jag ville med till Växjö eftersom träningen var inställd.
Ja varför inte tänkte jag. Var ju ledig och hade inget annat för mig.
Caroline, en tjej med häst i Jessicas stall, var också med! Hon var duktig och fönstershoppade bara :-)
Åkte åter igen till alla hästaffärer och besökte även Samarkand. Vi gick bara i två affärer, men det räckte visst.
Först till New Yorker. Varför i hela friden har jag inte besökt den butiken förr??
Hittade massor, men det som följde med mig hem var en bikini och ett linne. Höll lite i pengarna....
Jessica hittade massor och köpte massor :-)
Gick även in till Gina och köpte varsin kort topp att ha under dom tunna linnerna.
Det sjuka var att samtidigt inne på NY så tänker vi på samma sak att vi skulle kolla efter sådana toppar... Sjukt.
Vi skulle käka på Max. En blatte framför oss i kön, ca 18-20 år stod då och kliade sig i skrevet INNANFÖR byxan. Sedan betalade han med samma hand med kort.
Tur man har modiga och spontana människor runt sig. Jessica kunde inte hålla sig och sa till killen i kassan, bad om han kunde torka av kortläsaren med sprit.
Jag höll på att dö.
Men fasen vad bra gjort.
Hehe, undra vad killen bakom disk tänkte.
Men gud, det är mycket man inte ser som man inte har ont av.
Usch
Jag vet en hel del pengar som vandrat genom folks kroppar. Dock tvättas ju dessa efter men ändå.
Finns massa räligt.
Just det, för att återgå till shoppandet kunde jag inte låta bli att köpa ett par ridbyxor typ JW kopia på Charlies.
Fan vad granna ridbyxor är nu för tiden då.
Ett par marinblåa med synliga sömmar, med lite röda detaljer från Euro-star elelr horse eller vad 17 det var :-)
Ska försöka minnas fota o sätta in bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0