Vaccinerad

Kom på imorse att "Visst ja, idag skulle ju veterinären komma"....
Jag som skulle sova läääänge denna morgon då jag ska jobba inatt fick ställa klockan på tidiga 9:00 :-) för då skulle jag ringa honom.
Kune förståss inte sova, vaknade och kollade vad klockan var en gång i kvarten.
Fick tag på honom och han kom mellan tio och elva.
Eftersom jag inte ridit på två dagar sprang jag ut och fixade i ordning Evve och stack ut på en 40-45 min joggingtur.
Vet kom vid lite innan elva så det var ju tajmat och bra. Nu får hon vila från ansträngning i några dagar. Sen får jag se till att hoppa lite innan nästa vecka för då blir det tävling igen!
På onsdag. Synd bara att jag jobbar tisdagen så det blir lite stressigt... jaja, hinner nog.
Ska grunna på vilka klasser jag ska ta och sen anmäla mig inatt. Lutar åt två denna gången. 60/80 kanske.
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0