Snurrigt

Jag är lite snurrig o förvirrad just nu.
Men jag tror det ordnar upp sig.
Försöker hålla mig i trim i alla fall.
Evve har dock blitt lite lidande nu sen i onsdags...
Men det har vatt ett j-la väder.
Sitter o funderar på om jag ska ta en tur i alla fall.
En liten joggingtur.
Hade behövt köra igenom ett dressyrpass men nej, orkar inte skruva i broddarna nu när det blåset full storm ute.
Ska karva lite på mina stigbygelplattor o sen tusan köra bort till henne o rida.
Har föresten lånat hem Jessicas hoppsadel.
Men tar inte den idag.
Det får nog bli dressyrsadeln idag. Även om vi ska ut i skogen. Måste träna på arbetstraven. Kan jag lika gärna göra i skogen.
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0