Paus

Evve fick pausa idag.
Imorgon blir det nog nån långrunda i skogen.
Idag började jag morgonen med att springa 11,62 km.
Och det gör jag aldrig om på tom mage igen!
Benen bar mig knappt. Fick gå på vissa sträckor.
Jag var inte ett dugg anfådd utan det var bara kroppen som sa ifrån.
Trodde att gottiset jag åt kvällen innan skulle finnas kvar som energi... Mwn nix. Det är snabba kalorier som snabbt försvinner ur kroppen eller sätter sig på mage o lår.......
Det var 10 års jubileum i byn och affären. Åkte dit, tog en kopp kaffe och kikade på när det dansades linedance.
Duktiga är dom men det ser rätt skojjigt ut när män svänger på höfterna op det viset.......................................
När jag kom hem fixade jag min kvällsmat till jobbet.
Efter det var det dags att sortera kossorna.
Sen försökte jag sova, men det var ju omöjligt. Låg ändå kvar på sängen i 2,5 tim...
Infall mig här på jobbet ca 16:45. Skulle börja kl 17 och nu sitter jag här och väntar på att kl ska bli 8:05 så jag kan göra ett nytt försök att sova.
Sen vankas det två nätter till.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0