Igår...

...tog jag hem Evve igen.
Är en bale som blivit över nu när kossorna åkt som jag ska fora upp...
Körde igenom ett dressyrpass igen.
Lite bättre med rycken över kobajsarna.
Körde en hel del galopp trots värmen.
Körde lite över bom. GIck bra trots dressyrsadeln på. Hon galopperade mestadels över. Hittade avstånden.
SKÖNT!
Idag har jag inte hunnit rida. Bara plockat sten o varit på vårdcentralen med mitt lår.
Fick till till sjukgymnasten.
Han sa att jag var mycket svag i det benet. Va fasen trodde att det rättat till sig på så många år. Fick prova göra ett tryck med benet och jag pallade knappt inte med det skadade.
Jaja.
Inte undra på att jag sitter lustigt i sadeln på dressyrpassen.
Satte på Evve hennes nya flugtäcke nu ikväll. Skulle fota med mobilen men den påstår att kameran används redan så det gick inte..
nehe.
Imorgon ska jag försöka ta några hoppskutt trots att hoppsadeln inte passar riktigit som den bör.
Hinner ej till Fridis denna vecka.
Hej o hå

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha jaså? Tycker hon ser ut till att va mindre än Messier.

Får kanske kolla in henne nu på Tisdag om du ska va med på lektionen?

2012-05-25 @ 16:00:11
URL: http://messier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0