Hässlehultan

Han med ett ridpass mellan mötet och jobbet.
Tänkte köra lite dressyr men jag glömde broddarna och Tomas ville inte att jag skulle rida på gräset ändå så.
Provade rida lite sidvärtsrörelser för att få henne mjuk längs vägen.
Det gick hyfsat, men hon stressar lite.
Var lite väl pigg idag men snäll. Lyssnade väl inte helt hundra som jag ville, men men.
Imorgon ska jag till Killeberg och byta bettet jag köpte, det var ju för långt.
Ska slänga ett öga eller två på nån hoppsadel med. Han har tydligen inte så mycket begagnat längre dock.
Har inte råd med en sprillans ny sadel.
Vill veta att det är god kvalitet.
Lite lyxigt att köpa två sadlar på mindre än ett halvår kanske... Men va fasen.
Hur fasen gör jag i höst när jag inte kan jobba nåt extra???!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0