Eftermiddagstur

Tog ut Evve på en tur mellan skurarna.
Blev på eftermiddagen för på morgonen var vi i Urshult och kikade på bete till fåren hos en jobbarkompis.
Efter det var det till att gära i Godhult till dom som ska dit till veckan.
Det blev i alla fall Havhultarundan idag. Hon kändes fin, framför allt på slutet.
Sen åkte vi till Älmhult och handlade till veckan då ungarna kommer.
Sprang över 4 grisar på hemvägen.
Jag som aldrig sett grisar förr ser det allt oftare nu.
När jag kom hem sprang jag 6,3 km. Det gick på 31 min idag. Rekord. Men jag tyckte ändå det gick sakta.
Tärnade utfall o magen när jag kom hem.
In i duschen och vad hittar jag då????????? En FÄSTING!!! Den fick jag nog i Godhult.. Inte skoj med tanke på att en ko blev dödssjuk av en sådan jäkel förra året...
Fick bort hela alla fall.
Nu ska vi se om jag överlever bara :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0