Done!

Så.
Jag pallrade mig ut och red en sväng.
Blåste som bara den men hon var lugn HEEEEELA tiden!!!
Jag hade dressyrsadeln. Största delen av ritten tränade jag arbetstrav.
Hon var inte jättesugen på att gå i form, men jag var nöjd!
Hon lyssnade för skänkel och skötte sig i vart fall!
Det började förståss ösregna när vi nästan var hemme.
Dessutom stod det en stockabil och lastade stockar.
Han såg inte oss trots att vi stod brevid och väntade.
När han skulle ta tag i nya stockar så stack vi förbi. Evve var inte rädd men hon fick frispel när vi kom förbi. Bockade och fjöntade sig några meter.
Hon såg mest nöjd ut.
Sen var vi tillbaka hos Daniel.
Hon fick behålla sitt täcke.
Imorgon tar vi nya tag!
På måndag SKA vi till Frida.
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0