Spontan onsdagsfylla

Hehe NEJ så allvarligt var det INTE!
Så här var det.
Jag var gräsänkling och hade vatt i farten hela dagen. Tiden bara försvann och jag kände inte för att vara ensam på kvällen.
Chattade lite med Jessica (http://www.nattstad.se/fr%C3%B6kenbrunett , hon har ändrat adress igen...) och vi båda kom fram till att det hade vatt trevligt att ses och gå på Allsången i Ollonskogen :-)
Körde dit. Hon bjöd på en cider och sen begav vi oss ut "på byn".
Kikade en hel kvart på allsången, där för övrigt min käraste vän Nicole var med i, sen var den slut.... Bra att man är i tid.
Efter allsången gick vi till Lönsbodas fräschaste pub! ;-)
Där tog vi en varsin pizza efter lite språkproblem med hon som skulle ta upp beställning.
Vi unnade oss även en varsin cider.
Begav oss hem till henne en stund. Där möttes vi av läskiga blickar och vinkningar från ett gäng "nysvenskar". Sen satt dom och glodde på oss från deras lägenhet på andra sidan in i hennes.
Lite senare vid elvatiden SPRANG jag hem till mamma och sov där.
Hon bor ca 1 km bort så det tog inte många minuter.
Det var det det.
Trevligt var det.
Ska uppdatera om tisdagens dressyr med samt vad jag mer gjort med pollan.
Var bara sugen på att rasta fingrarna lite med detta :-)
Ha de gott

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lönsboda´s fräschaste pub, ja det måste det nog va för dessvärre är det väll den enda som finns här? ;) Tack för en trevlig kväll!!

2012-06-15 @ 23:03:58
URL: http://www.nattstad.se/frökenbrunett
Postat av: Jennifer

trevlig spontan onsdag du fick :)

2012-06-18 @ 15:58:41
URL: http://produktnissen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0