Dressyr

Tränade lite dressyr med Evve idag.
Hon var rätt öm i musklerna igår. Hoppas det bara var träningsverk sen i söndags.
Hon var alla fall helt ok i dressyren idag.
Det började förståss regna och jag hade inte hunnit galoppera henne.
Var ju på gräset och red.
Så jag tog lite galopp innan det blev allt för halt. Lite tidigare än beräknat. Hade ju inga broddar på.
När vi var klara så hade mamma kommit.
Hon assisterade mig när jag skruvade i blindbroddarna i skorna till imorgon samt höll i Evve när jag trimmade manen. Evve kunde inte vara stilla.
FÖrståss lyckdes jag trimma lite fel så hon ser lite knäpp ut på ett ställe............ Jaja.. Det växer ut, men inte till imorgon dock.
FIxade allt till imorgon så nu är det bara hästen kvar.
Ja, lite annat ska med in i bilen.
Hej hopp och håll tummarna att vi överlever morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Lycka till i morgon!!

2012-06-05 @ 23:34:50
URL: http://messier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0